Wyniki przetargów


 

Informujemy, że wszystkie informacje dotyczące postępowań w tym Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty/unieważnieniu postępowania dla postępowań wszczętych po 01.01.2023r. można uzyskać klikając w link pod nazwą postępowania zamieszczonego w zakładce przetargi.

 

 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na zadanie pn. „Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości”” – część 4.

21‑07‑2022 10:56:12
Dokumenty:
Plik pdf zawiadomienie o unieważnieniu_BZP.pdf
21‑07‑2022 10:57:59
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
78KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik rtf Informacja o unieważnieniu postępowania.rtf
21‑07‑2022 10:57:59
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/rtf
Rozmiar:
15KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na zadanie pn.„Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków uczniom Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu"

20‑07‑2022 12:30:40
Dokumenty:
Plik rtf Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.rtf
20‑07‑2022 12:34:02
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/rtf
Rozmiar:
44KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc streszczenie oceny i porównania złożonych ofert.doc
20‑07‑2022 12:34:02
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
34KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na zadanie pn. „Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości”

14‑07‑2022 08:09:29
Dokumenty:
Plik rtf Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.rtf
14‑07‑2022 08:10:29
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/rtf
Rozmiar:
16KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc streszczenie oceny i porównania złożonych ofert.doc
14‑07‑2022 08:10:29
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
23KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na zadanie pn. „Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości” część 2

06‑07‑2022 09:49:56
Dokumenty:
Plik rtf Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.rtf
06‑07‑2022 09:52:24
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/rtf
Rozmiar:
15KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc SP2_streszczenie oceny i porównania złożonych ofert.doc
06‑07‑2022 09:52:24
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
22KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

KOMUNIKAT O KOREKCIE W INFORMACJI O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości”” – część 5

04‑07‑2022 21:08:02
Dokumenty:
Plik rtf Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty_pismo_korekta.rtf
04‑07‑2022 21:13:34
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/rtf
Rozmiar:
52KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik rtf Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty_korekta.rtf
04‑07‑2022 21:13:34
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/rtf
Rozmiar:
16KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc streszczenie oceny i porównania złożonych ofert_korekta.doc
04‑07‑2022 21:13:34
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
35KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na zadanie pn. „Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości” część 5

01‑07‑2022 14:06:47
Dokumenty:
Plik rtf Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.rtf
01‑07‑2022 14:28:16
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/rtf
Rozmiar:
15KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc streszczenie oceny i porównania złożonych ofert.doc
01‑07‑2022 14:28:16
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
22KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na zadanie pn. „Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości” część 3

01‑07‑2022 14:04:42
Dokumenty:
Plik rtf Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.rtf
01‑07‑2022 14:26:10
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/rtf
Rozmiar:
16KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc streszczenie oceny i porównania złożonych ofert.doc
01‑07‑2022 14:26:10
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
26KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na zadanie pn. „Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości”

30‑06‑2022 12:32:40
Dokumenty:
Plik rtf Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.rtf
30‑06‑2022 12:36:02
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/rtf
Rozmiar:
18KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc streszczenie oceny i porównania złożonych ofert.doc
30‑06‑2022 12:36:02
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
22KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Dorota Wolniak
email: sekretariat-sp2@oswiata.wielun.pl
, w dniu:  27‑01‑2022 13:29:58
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Dorota Wolniak
email: sekretariat-sp2@oswiata.wielun.pl
, w dniu:  27‑01‑2022 13:29:58
Data ostatniej aktualizacji:
26‑04‑2023 13:10:04
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie