Wyniki przetargów


 

Informujemy, że wszystkie informacje dotyczące postępowań w tym Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty/unieważnieniu postępowania dla postępowań wszczętych po 01.01.2023r. można uzyskać klikając w link pod nazwą postępowania zamieszczonego w zakładce przetargi.

 

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na zadanie pn. „Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu w ramach Rządowego Programu „Laboratoria Przyszłości” część 5

01‑07‑2022 14:06:47
Dokumenty:
Plik rtf Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.rtf
01‑07‑2022 14:28:16
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/rtf
Rozmiar:
15KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc streszczenie oceny i porównania złożonych ofert.doc
01‑07‑2022 14:28:16
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
22KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Dorota Wolniak
email: sekretariat-sp2@oswiata.wielun.pl
, w dniu:  27‑01‑2022 13:29:58
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Dorota Wolniak
email: sekretariat-sp2@oswiata.wielun.pl
, w dniu:  27‑01‑2022 13:29:58
Data ostatniej aktualizacji:
26‑04‑2023 13:10:04
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive